Ik heb er (behalve op de voorpagina vd site) niets meer van gehoord, maar ik neem aan dat de technische meeting a.s. zaterdag gewoon doorgaat? Of wordt het uitgesteld ivm het weer? Is lekker dichtbij voor mij, dus ik ben zowieso van plan te komen.
Gehad: '88 Alfa 33 1.3 Junior, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Fiat Cinq. Sporting, nu een 2004 Fiat Punto Abarth. Toekomst misschien Alfa GT of Grande Punto Abarth
Dan zie ik ik iig jou daar verschijnen (Voor t geval de rest door de 'dikke' laag sneeuw (die er niet ligt) thuis blijft. Het zal wel weer een survival ritje worden, zo naar het nu nòg koudere noorden
Gehad: '88 Alfa 33 1.3 Junior, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Fiat Cinq. Sporting, nu een 2004 Fiat Punto Abarth. Toekomst misschien Alfa GT of Grande Punto Abarth
Hoi Mr Abarth. De technische meeting gaat gewoon door. Als jouw e-mail adres bij het clubkantoor bekent is heb jij ook een mail hierover gehad. Ik ga niet. Is toch erg ver vanaf hier. Was wel graag gegaan. Onderwerp is erg interessant. De volgende keer maar als het iets dichterbij is.
_________________ Alfa 147 Nuova 1.6 Veloce 2006 Alfetta GTV 1976
Men heeft mijn email adres wel, maa rik heb geen mail daarover ontvangen Ben er geweest en was best gezellig. Voor mij persoonlijk niet 'interessant', omdat ik geen sleutelaar ben, maar voor de techneuten was het wel leerzaam geloof ik. Wel koud in de (nog) onverwarmde garage. Foto's (klik op de foto voor groter formaat):
Ziet er gezellig uit. Hoop dat jullie het goed hebben gehad en de meesten ook iets geleerd hebben. Volgende keer beter. Leuke foto's. Ben erg nieuwschierig naar een artikel voor Duemila.
_________________ Alfa 147 Nuova 1.6 Veloce 2006 Alfetta GTV 1976
We hebben het zeker wel goed gehad! (Nog vergeten erbij te zetten: Richard bedankt voor de gastvrijheid. Er was koffie en erwtensoep! Prima geregeld! )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum