Mijn schoonvader wordt zaterdag as 70 jaar. Voor die gelegenheid hebben we album gemaakt van alle auto's die hij ooit heeft gehad. Via kentekenopvolging ben ik erachter dat een Alfa Junior GT mogelijks het oudste nog rijdende exemplaar is. Heb info aanvraag gedaan bij de RDW ivm de gegevens van de huidige eigenaar waarop ik nog geen reactie mocht ontvangen. Wil graag met deze mensen afstemmen of we de wagen kunnen gebruiken voor een fotosessie en/of verrassing voor het feest. Wie kan me helpen om met de huidige eigenaar in contact te komen. Kenmerken van de wagen zijn Alfa Romeo Junior GT - rood - nummerplaat 82-88-RV uit 1971. Ik kijk uit naar jullie reactie - bij voorbaat hartelijk dank !!
Mocht helaas geen info ontvangen voor het feest. Heb ook nog geen nieuws van het RDW. Blij echter nog steeds zoeken naar de huidige eigenaar van de rode Alfa Junior GT met nummerplaat 82-88-RV. Tips om mijn zoektocht te verbeteren zijn welkom. Dank
Vraag het ook eens op het forum van www.giulia105.nl als de eigenaar op internet actief is zal de kans groot zijn dat hij ook op dat forum komt. Verder hebben deze jongens heel veel contacten in het Giulia wereldje. Nogmaals succes met de zoektocht!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum